Fel

Leggyakoribb kérdések

Ebben a rovatban megtalálja ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit. Abban az esetben, ha itt nem találta meg a kérdését, vagy többet szeretne tudni, meggyőződni valamiről – bátran írjon nekünk / hívjon minket. Szívesen segítünk szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatban.

Elérhetőségek: info@angyalidemoni.hu, telefonszám: +36 30 588 7293 (Hé -Pé 9:00 - 15:00)


  • Hogyan vásárolhatok / rendelhetek ékszert?

Minden ékszer, amely megtalálható a honlapunkon, raktáron van. Helyezze a kívánt terméket a Kosár gombra kattintva. A kiválasztott ékszer automatikusan  bekerül a kosárba. Megjelenik egy előugró ablak – ha szeretne még valami mást vásárolni, akkor  kattintson a folytatom a vásárlást gombra, ha már minden a kosárban van, amit szeretne, akkor kattintson a kosár megjelenítése gombra. A kosárba bármennyi terméket beletehet. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezése, illetve ellenőrzése után, kérjük, töltse ki a szállítással és fizetéssel kapcsolatos adatokat / cím, telefonszám, email, szállítási és fizetési mód/ és küldje el megrendelését.

Amint elküldi megrendelését, kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, amely tájékoztatja a sikeres rendelésről.
FIGYELMEZTETÉS! Ha gyűrűt vásárol - miellőt beteszi a kosárba a terméket, válasszon méretet. Ha nem választaná ki a méretet a kínálatból, a rendszer automatikusan az elsőt választja /a legkisebbet/ - a rendszer nem tudja, milyen méretre van szüksége, ezért ÖNNEK kel kiválasztania. Csak a megjelenített méretek vannak RAKTÁRON – méret, amely nincs kínálatban, sajnos jelenleg nincs raktáron.

  • Leadtam a megrendelést. Honnan tudom meg, hogy sikeres lett a rendelésem?

Minden sikeres megrendelés után ki írja a rendszer – Kӧszӧnjük, megkaptuk a rendelését és kӧzvetlenül a szӧveg alatt kiírja a rendszer a megrendelés számát – ez a megerősítés, hogy nálunk van a rendelése. Ha kiírta ezt a szӧveget, akkor a rendelése sikeres lett. Kӧzvetlenül a rendelés leadása után kapnia kell egy visszaigazoló és e-mailt (ott is benne van a rendelés száma) természetesen feltéve, hogy ellenőrizte és helyesen adta meg ezeket az információkat.
    * Ha de nem jӧtt meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát
   * Ha azonban nem kapott visszaigazoló se e-mailt – sajnos a rendelése nem volt sikeresen befejezve / leadva.

  • Már megrendeltem. Mikor lesz kiszállítva a termék?

Hetente kétszer vagy háromszor küldünk termékeket, tehát a termék a megrendelésétől legkésőbb 48 munkaórán belül elhagyja a raktárunkat. Ezután kapni fog tőlünk egy szállítást – igazoló és e-mailt a rendelése elküldéséről. Az hogy a rendelése elhagyja raktárunkat, nem azt jelenti, hogy ugyanazon a napon kézbesítve is lesz.
Megrendelésének szállítási ideje a választott szállítási módtól függ.
    * Magyar postával : 2-4 nap a szállítástól számítva. (a postakӧltség 990Ft)
    * UPS futárral : 2-3 nap a szállítástól számítva. (a postakӧltség 1310Ft)

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Minden megrendelést 07:00 óráig visszavonhat hétkӧznapokon.

Megrendelését e-mailben vonhatja vissza– írjon a kӧvetkező címre: info@angyalidemoni.hu , avagy telefonon: +36 30 588 7293 számon indokolás nélkül. Csak adja meg a nevét, e- mail címét, rendelési számát.
FONTOS FIGYELMEZTETÉS! Ha már megkapta a szállítási igazoló E-MAILt, tehát a rendelése már elhagyta a raktárt, nem lehet visszavonni, mert a termék már úton van Önhӧz.

  • Nem jó a gyűrű mérete. Kicserélhetem?

IGEN. Természetesen. Ha nem felel meg a gyűrű mérete, kicserélheti a megrendelés kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül.
A gyűrű cseréjére vonatkozó eljárást ebben a hivatkozásban ismertetjü: A termék cseréje

  • Nem tetszik az ékszer amit rendeltem, nem felel meg az igényeimnek. Visszaküldhetem?

IGEN, természetesen. Jogában áll a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül visszaküldeni az árut. Ha nem felel meg Önnek a termék, kicserélheti valami másra vagy visszatérítjük a pénzét.
A termék cseréjét vagy a pénz visszatérítését ebben a hivatkozásban ismertetjük.: A termék cseréje

  • A megfelelő gyűrű méret nem jelenik meg. Meg tudom rendelni?

Sajnáljuk, NEM. Ha a bizonyos méret nem mutatkozik, ez azt jelenti, hogy jelenleg nincs raktáron – elfogyott. Hogy mikor lesz ismét kapható a kívánt termék az a beszállító gyártási képességeitől függ.
A mi tippünk: Próbálja ki a méret szűrőt (a bal oldali sávban található). Válassza ki a megfelelő méretet és megjelennek azok a gyűrűk, amelyek raktáron vannak ebben a méretben.

  • Gravírozhatóak az acél, a titán vagy a tisten ékszerek?

Sajnáljuk, NEM. Ezek az anyagok mint az orvosi acél, titán, volfrám és a tisten – keményebbek és ellenállóbbak, ezért nehezebb gravírozni őket. Kassán, ahol a cég székhelye van, sajnos nincsen olyan aranyműves aki bevállalná a gravírozást. Emiatt nem kínálunk olyan szolgáltatást mint a gravírozás.

  • A karikagyűrűk párban eladók?

NEM, a gyűrű ára mindig darabonként van megadva. Az, hogy két gyűrűt lát a képen, nem jelenti automatikusan azt, hogy két darab lesz kiszállítva. Ez azért van, hogy külӧnbӧző nézetből lássa a gyűrűt, esetleg ha tӧbb színből van, lássa, hogy néz ki. Önnek és a partnerének ki kell választania a méretet, a partnereknek külӧmbӧző az ujjméretük :)
FIGYELMEZTETÉS! : Bár a gyűrűket darabonként áruljuk, egy ingyenes ajándék dobozba csomagoljuk! A rendszer automatikusan két ajándék dobozt tӧlt be a kosárba (kivéve ha Ön nem választ olyat, amelyért fizet), de csak egyet küldünk. Egy nagyobb doboz értéke megegyezik a két kicsi értékével, tehát ne gondolja, hogy szeretnénk Önt megrӧvidíteni ebben az esetben. Hiszen az ajándék dobozok INGYENESEK. :)