Fel

Reklamáció

Reklamáció

A reklamációt az érvényes jogkönyv szabályozza. Ha az ékszer hibásodott minnél előbb küldje vissza reklamációra.

Eljárás a reklamációnál:

  1. A vásárló köteles a reklamációnál kitölteni a reklamációs protokolt abban a nevét, lakhelyét, telefon számát, a megrendelés számát az áru átvételének dátumát és a hibásodás leírását.
  2. A vásárló az áruval és a reklamációs protokollal eggyütt köteles elküldeni az alábbi címre:             

Jewelry s.r.o. ,
POSTÁN MARADÓ CSOMAG ,
3876 Hidasnémeti  

Szíveskedjenek a cím mellé egy telefon elérhetőséget is megadni: +36305 887 293

( Az árut kérjük postán küldjék!Nem utánvéttel.)

  1. A vásárlónak kötelessége gondosan becsomagolni az ékszert, hogy szállítás közben ne hibásodjon meg.
  2. A vásárló köteles a számla fénymásolatát is elküldeni az eladónak.

A termékre a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. A termék hibáinak megítélése az érvényes jogi előírások szerint történik. A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amely a termék nem megfelelő használata során keletkezett. Az eladónak kötelessége a reklamációról bizonylatot kiállítani legkésőbb 30 napon belül. Az idő letelte után a vevőnek jogában áll a szerződéstől elállni, vagy egy teljesen másik terméket kérni. Az eladónak kötelessége a reklamációt elintézni az alábbi módszerek szerint:

  1. Visszaküldeni a megjavított ékszert a megrendelőnek
  2. Újra cserélni a megjavíthatatlan ékszert
  3. Az ékszer árának vissza térítése
  4. Engedmény egy másik ékszer vásárlásánál
  5. A reklamáció elutasítása

Az eladó értesíti a vásárlót a reklamáció állapotáról.

Letöltés: PDF-Reklamacio